{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
کمپین تبلیغاتی بازرگانی (از ایده تا اجرا)نویسنده: محمد بلوریان تهرانی ناشر: چاپ و نشر بازرگانی تعداد صفحات: ۳۳۹ شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۶۸۳۴۹۷ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |